поддръжка
Постинги в блога от Януари, 2011 г.
27.01.2011 02:59 -
Проблем с парното
Имах проблем с парното.
Когато колата се кара спокойно или е на празен ход парното почваше да изстива. Даваш газ и пари на краката :)
БМВ са сложили допълнителна електрическа помпа за парното да върти водата на ниски обороти.
Както се връщах от оглед на един двигател М52Б28 и гледам колата в задръстване доста загрява. Спрях. Погледнах антифриза, беше добре на ниво. Но колата не се охлаждаше.
Отидох си с градския и вечерта докато е студена я прибрах. На следващия ден докато загрее минах 4-5 км, но до сервиза имаше още 2км ;) Като позагрее и я спирах да изстине и пак така 10 пъти :D
Естествено помпата беше си заминала и не въртеше водата, но по-лошото е, че се беше спукала и хем илива антифриз хем смуче въздух.
Беше набила 5 литра въздух от 10-те литра антифриз :D
Смених помпата, долях антифриз.
Сега колата почва да духа топло само да мръдне стрелката на температурата. ГИ-то и то включва по-бързо.
Парно винаги има ;)
30лв помпа втора ръка
30лв смяна и антифриз
Когато колата се кара спокойно или е на празен ход парното почваше да изстива. Даваш газ и пари на краката :)
БМВ са сложили допълнителна електрическа помпа за парното да върти водата на ниски обороти.
Както се връщах от оглед на един двигател М52Б28 и гледам колата в задръстване доста загрява. Спрях. Погледнах антифриза, беше добре на ниво. Но колата не се охлаждаше.
Отидох си с градския и вечерта докато е студена я прибрах. На следващия ден докато загрее минах 4-5 км, но до сервиза имаше още 2км ;) Като позагрее и я спирах да изстине и пак така 10 пъти :D
Естествено помпата беше си заминала и не въртеше водата, но по-лошото е, че се беше спукала и хем илива антифриз хем смуче въздух.
Беше набила 5 литра въздух от 10-те литра антифриз :D
Смених помпата, долях антифриз.
Сега колата почва да духа топло само да мръдне стрелката на температурата. ГИ-то и то включва по-бързо.
Парно винаги има ;)
30лв помпа втора ръка
30лв смяна и антифриз