Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
поддръжка
Автор: drn Категория: Други
Прочетен: 174228 Постинги: 32 Коментари: 13
Постинги в блога от Юли, 2011 г.
2  >  >>
28.07.2011 22:05 - Смяна на масло
Минах 7000км с новия двигател и понеже все пак беше сменян картера смених маслото малко по-рано. Около 2 литра беше изгорил.

По табло 216187км

7 литра 5w30 се събраха до макс

Маслен филтър 16лв
Kупих си 2 х 5лт 120лв за да има и за доливане


image Granville Sapphire 5W/30

Категория: Други
Прочетен: 1150 Коментари: 0 Гласове: 0
Един приятел има Шкода Фабия 2 и неговите пръскалки пръскат като пулверизатор. Защо пък да не става и за Е34?

Купих си две пръскалки от Еуратек за 12.28лв и ги монтирах на колата.

Eто и малко снимки:

imageimageimage


Крайният ефект на един канадски колега:

youtu.be/p3w_O2yQnU4

Работа за 10-15 мин.
Категория: Други
Прочетен: 3132 Коментари: 0 Гласове: 0
Стана време и да сложа газова на новия мотор. Газовата е BSM с изпарител Moto g.l.p 240kW e M50-ката.

Работи, но на високи обороти затапва, ако се сложат големи дюзи за газ пък празния ход не е добър. Прочетох някъде, че може да се сложат бързи бобини, с тях даже стана по-зле. Празния ход с по-големи дюзи беше добре, заради по-късите времена, на високи направо прекъсваше.

Майстора предложи, че изпарителя не стига и купих tomasetto arctic въпреки, че не бях убеден, колата пак след около 4000 оборота доста прекъсваше.

Вече отчаян, видях във форума на BSM, че coda3000 помага, и срам не срам се обадих. Човека беше много отзивчих и на следващия ден се уговорихме среща за настройка.

Нещата с томасето изпарителя бяха по-лесно понеже, имаше промяна на налягане на газта в рейката, дюзите са 2.1 налягането 1.6 бара. Оказа се, че старите версии на компютъра не могат да подадат достатъчно ток на 1.5 омовите бобинки на високи обороти. Сложихме 3.0 и работа заспа, с уговорката, че празния ход едвам доловимо е неравномерен, но засега толкова.

Другото е, че смята на изпарителя не е била нужа както и 1.5-омовите бобинки, но здраве да е.

Следва слагане на аванс процесор A.E.B 511 Spider

Монтаж, начална настройка и филтри за газовата 85лв
1.5ohm бобинки за газ 60лв
Технически преглед 35лв
Изпарител tomasetto arctic 165лв
преходник от 8мм към 6мм 5лв
Медна тръба 6м 8мм 36лв
Преходник за бутилка 8мм към 6мм 5лв


Категория: Други
Прочетен: 1040 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 13.07.2011 01:24
12.07.2011 23:17 - Данък 2009, 2010
Малко бях закъснял с данъците:

Такса покупка 25лв ?!?!?
Данък за 2 месеца от 2009 и цялата 2010 174лв
Глоба 20лв за закъсняло плащане.

Сега остава да плаятя и за 2011 154лв

Гражданска 214лв ;)

Категория: Други
Прочетен: 1125 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 13.07.2011 01:25
Още от миналата година бях писал за този ъпгрейд.

Вече мотора навъртя 5000км, разликата със M50B20TU си е впечатляваща :D

Maлко подробности:

Двигател 1300лв
Смяна на двигател, преправяне на генерацията и диагностика 500лв
Масло, антифриз, маслен филтър, гарнитура на картера 145лв
Премахване на EWS 120лв
Конусен филтър JR 107лв
Датчик колянов вал 100лв
Датчик разпределителен вал 40лв

Един хубав ден разбрах, че се продва този двигател, компресията беше 12.5 на всички и направо до Пловдив да го взимам.

Монтирахме го, но почна дарамата ...  Не пали, махнах EWS-a, запали и айде да се повозя, няма мощност.  Диагностиката показа датчик разпределителен вал, купувам нов, не пали, махам го пали. Сложих и работещ на коляновия  вал, не пали. След доста мъки се разбра, че някой в англия е сложил демферната шайба накриво и искрата не правилна. Оправихме я и газ, ей голям кеф. Оттогава 5000км  кеф и пилене на гуми.


image

image

Категория: Други
Прочетен: 3605 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 12.07.2011 23:10
2  >  >>
Търсене

Архив